A temetési folyamat lebonyolításakor az alábbi dokumentumokra lesz szükség:
Amennyiben még nincs halotti anyakönyvi kivonat:
- Halottvizsgálati bizonyítvány (kórházban történt halálozás esetén a kórház állítja ki, míg lakáson történt halálesetnél az ügyeletes orvos állítja ki)
- Halálozási lap
- Születési anyakönyvi kivonat
- Személyi igazolvány
- Lakcím kártya (ha rendelkezésre áll)
- Érvényes útlevél (ha rendelkezésre áll)
- 2001 után kiállított kártya alakú jogosítvány (ha rendelkezésre áll)
- Családi állapotot igazoló okirat
- Ha házas volt az elhunyt, házassági anyakönyvi kivonat
- özvegység esetén az elhunyt házastárs halotti anyakönyvi kivonata
- elvált családi állapot esetén a válási végzés
Amennyiben valamelyik szükséges irat nincs a megrendelő birtokában, úgy irodánk a beszerzésében segítségére lesz. A hamvasztás vagy a temetés ügyintézése az iratok beszerzésével párhuzamosan is történhet.
Amennyiben rendelkezésre áll a halotti anyakönyvi kivonat:
- Halottvizsgálati bizonyítvány
- Halotti anyakönyvi kivonat
Amennyiben nyugdíjas volt az elhunyt:
- Nyugdíjas törzsszám (a nyugdíj szelvényen található, illetve a rózsaszínű postai csekken)
Cégünk vállalja a haláleset lejelentését a Nyugdíjfolyósító Igazgatóság felé. Továbbá tájékoztatjuk a megrendelőt a nyugdíjjal kapcsolatos és az egyéb fontos teendőkről.
Kérje részletes árajánlatunkat temetkezési szolgáltatásra